1. Kontakt na Tefal – zákaznický servis
V případě jakýchkoli požadavků týkajících se našich produktů a služeb můžete kontaktovat náš zákaznický servis. Abychom vám mohli odpovědět co nejdříve, doporučujeme nejprve zkontrolovat následující:
Opravy v rámci záruky a po záruce
Opravy v rámci záruky a po záruce Často kladené otázky
Často kladené otázky Najděte si příslušenství/náhradní díly
Najděte si příslušenství/náhradní díly Nahlédněte do návodu k obsluze
Nahlédněte do návodu k obsluze Naše záruční podmínky
Naše záruční podmínky Závazek opravitelnosti
Závazek opravitelnosti
2. Přestal váš spotřebič fungovat?
Váš spotřebič je v záruční době
Nechte si jej bezplatně opravit v některém z našich autorizovaných servisů.
Pokud váš spotřebič již není v záruce, máte k dispozici 3 řešení:
- Zvolte si balíček Jednorázová pevná cena opravy: v ceně jsou díly a práce, není třeba odhad, oprava v naší síti autorizovaných servisů.
- Nebo se obraťte přímo na některého z našich autorizovaných servisů, který vás přivítá, převezme váš spotřebič, provede diagnostiku a odhad.
- Pokud si chcete opravit svůj spotřebič sami, nakupte si potřebné díly a příslušenství v našem internetovém obchodě s příslušenstvím a nahlédněte do naší online nápovědy.
3. Chtěli by jste se dozvědět více o našich službách?
Prohlédněte si tyto sekce:
4. Můžete nás kontaktovat, pokud použijete jednoduchý webový formulář pro zadání požadavku.
Dokončete zobrazený formulář a pošlete nám ho. Odpovíme Vám v co nejkratším možném čase.
5. Chcete nás kontaktovat telefonicky, nebo nám poslat dopis?
Groupe SEB ČR s.r.o.
Futurama Business Park (budova A)
Sokolovská 651/136a
186 00 Praha 8
731 010 111
Pondělí až pátek 8:00 am až 17:00